به گزارش خبرنگار ایرنا ، مریم بخشی روز دوشنبه در آیین رسمی معارفه اظهار کرد: در دوران مدیریتی خود از ظرفیت جوانان و همچنین بانوان برای پیشبرد ورزش در استان گیلان به صورت ویژه استفاده خواهم کرد.
وی با اشاره به این که بعنوان یک بانو برای مدیریت در بخش ورزش کار سختی را پیش رو دارد افزود: امیدوارم با حمایت همه جانبه وزارت ورزش ، مسئولان ارشد گیلان و همچنین جامعه ورزش این استان بتوانم در این راه موفق باشم.
وی که به عنوان نخستین بانوی مدیرکل تاریخ ورزش ایران اتنخاب شده ، افزود: افتخار می کنم که در استانی که مدیران قدرتمند ، پیشکسوتان ارزشمند و فنی در بخش ورزش دارد، به عنوان مدیر انتخاب شدم و هدفم نیز خدمت به جامعه ورزش است.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به وجود برخی ناملایمات یاداور شد: در این مدت 40 روزه که به عنوان سرپرست مشغول بکار بودم و همچنین در این چند روزی که به عنوان مدیرکل انتخاب شدم، از بعضی بداخلاقی ها دلگیر شدم اما برای موفقیت باید بدی ها را فراموش کرد.
وی همچنین با اشاره به حمایت وزارت ورزش و جوانان از انتخاب یک بانو به عنوان مدیرکل اظهار کرد: از وزارت ورزش این درخواست را داشتیم که یک نیروی بومی به عنوان مدیرکل انتخاب شود که در نهایت این امر اتفاق افتاد و امیدوارم که در روند مدیریتی نیز شاهد حمایت بیشتر و ویژه وزارت ورزش از استان گیلان باشیم.
بخشی افزود: در این بین، امیررضا خادم معاون حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش از انتخابم به عنوان مدیرکل حمایت های شایانی داشتند که از این بابت از وی تشکر می کنم.
مراسم معارفه و تودیع مدیرکل اداره ورزش وجوانان گیلان روز دوشنبه با حضور امیررضا خادم معاون حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش، ایرج رحمانی مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان کشور، علی اکبر پوراوزان معاون سیاسی استانداری گیلان ، مسئولان، مربیان ، داوران، روسای هیات های ورزشی و ورزشکاران این استان در رشت برگزار شد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.