به گزارش خبرنگار ایرنا دریادار حسین خانزادی شامگاه یکشنبه در محفل انسی با قرآن در مسجد پیامبر اعظم(ص) ناوگان شمال در انزلی اظهار کرد: اگر یک مجموعه نظامی دارای این سه شاخصه مهم باشد ما نیروی نظامی با ایمان خواهیم داشت که قطعا منحرف نمی شود.
وی با اشاره به لزوم افزایش بیش از پیش توان نظامی در نیروی دریایی ارتش افزود : تمرکز اصلی فرماندهان باید بر روی سرمایه های انسانی باشد و براساس فرمایش رهبری، تجهیزات قابل به دست آوردن هستند اما نباید نیروی انسانی ولایت مداری که برای تربیتش زمان و هزینه شده را از دست داد بلکه باید با تقویت، او را به سطحی رساند که مورد وثوق نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد .
دریادار خانزادی ایمان را حد فاصل بین حق و باطل عنوان و تاکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که مبنای آن قرآن کریم است؛ ایمان و تقوای الهی، نیروی انسانی ما را شجاع می کند.
وی با تاکید بر ضرورت تدبیر و عمل به دستورات قرآن کریم تصریح کرد: هرچقدر هم قرآن را خوب بخوانیم، تا زمانی که در آن تعقل و تفکر نکرده و به دستورات آن عمل نکنیم، مسیر را اشتباه رفته ایم .
مراسم معارفه فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش نیز امروز با حضور دریادار حسین خانزادی برگزار شد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و ناوگان شمال نیروی دریایی و منطقه چهارم دریایی نداجا در این شهر ساحلی مستقر است.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.