نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک معتقد است شایستگی های مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در زمینه مدیریتی اولویت انتخابش بوده و زن بودنش در این انتخاب نقشی نداشته است.

به گزارش ایلنا از رشت، طاهره طاهریان صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص انتصاب یک بانو به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، ضمن تبریک به تمام زنان در عرصه مدیریتی ورزش در خصوص فراهم شدن زمینه جهت این انتخاب اظهار داشت: معتقدم مریم بخشی مراحل مدیریتی را پله به پله طی کرده است و امروز توانست این پست را به دست آورد.

وی با اشاره به این موضوع که شایستگی‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در زمینه مدیریتی اولویت انتخابش بوده نه زن بودنش، بیان کرد: همه مردم باید همکاری و همراهی‌کنند که شرایط بهتری در بخش ورزش استان ایجاد شود.

نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک با ابراز خوشحالی از این انتخاب ادامه داد: زمانیکه من به عنوان مدیر کل در سال 65 و معاون سازمان تربیت بدنی وقت در سال 67 انتخاب شدم تمام تلاشم این بود که بتوانیم زنان و مردان بیشتری را وارد عرصه مدیریتی ورزش کنیم و امروز این اتفاق نشان دهنده حضور زنان شایسته در عرصه مدیریتی ورزش است.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم از این اقدام ارزنده که در وزارت ورزش و جوانان رخ داده حمایت کنیم و امیدواریم که تعداد مدیران زن در استان ها بیشتر شود. معتقدم مریم بخشی با روحیه مسئولیت پذیری ای که دارد می تواند به بهترین شکل حوزه ورزش و جوانان استان را اداره و مدیریت کند.

طاهره طاهریان با اشاره به توجه دکتر سلطانی فر به بخشنامه رئیس‌جمهور در خصوص به کارگیری زنان در عرصه مدیریتی بیان کرد: دستگاه ورزش و جوانان با انتصاب 2 معاون وزیر و هم چنین توجه به مدیریت زنان در فدراسیون ها، ستاد و استان ها، این بخشنامه و قول ها را عملیاتی کرد و امیدوارم که با توجه به این روند تعداد مدیران زن افزایش یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.