به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، علی کریمی سرمربی فصل قبل تیم سپیدورد رشت هنوز با مسئولان این باشگاه تسویه حساب مالی انجام نداده و همچنان سرمربی این تیم محسوب می شود. او اواسط فصل گذشته به عنوان سرمربی سپیدرود انتخاب و با این تیم قراردادی را به مدت 2 فصل و نیم امضاء کرد اما جواد تن زاده به عنوان مالک باشگاه سپیدرود رشت، در پایان فصل عذر جادوگر را خواست و پس از کش و قوس های فراوان، نادر دست نشان را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کرد.
با توجه به اختلافات بین مالک باشگاه و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان در مورد انجام نشدن توافق ها هنگام تحویل باشگاه به تن زاده، هم اینک کریمی و دست نشان خود را سرمربی سپیدرود می دانند؛ هفته گذشته نیز دست نشان نشان تست استعدادیابی و جذب بازیکن را در تیم سپیدرود آغاز و از سویی دیگر، روز گذشته (شنبه 19 خردادماه) علی کریمی چنین تستی را به عنوان سرمربی قانونی تیم در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار کرد.
برخی منابع نیز مطرح کرده اند اداره کل ورزش و جوانان گیلان با توجه به حسابرسی های انجام شده و تحقق نیافتن تعهدات مالی تن زاده، او بزودی از مالکیت تیم کنار گذاشته می شود؛ بر اساس قرارداد، از 33 میلیارد ریال تعهدات مالی مالک فعلی بابت بدهی های فصل گذشته سپیدرود که باید تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری پرداخت می شد، حدود 21 میلیارد آن هم به صورت حواله برای ماه های بهمن و اسفند امسال وعده داده شده و 9 میلیارد نیز پرداخت نشده و با توجه به مفاد قرارداد قانونی، تیم سپیدرود از تن زاده گرفته می شود.
با وجود همه کش و قوس ها ، طرفداران تیم ریشه دار سپیدرود رشت در انتظار هستند تا تکلیف بازیکنان، کادرفنی و تمرینات هرچه زودتر مشخص شود و این تیم محبوب شمالی خود را برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر پیش رو آماده کند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.