حسین خورشیدی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در این طرح در شب های نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان 100 بسته سبد کالا در بین نیازمندان آستارا توزیع و تا پایان این ماه مبارک 100 بسته دیگر نیز توزیع خواهد شد.
وی افزود: ارزش هر بسته سبد کالا 600 هزار ریال و شامل برنج، روغن، حبوبات، قند و شکر است و با مشارکت خیران تهیه و توزیع می شود.
خورشیدی یادآور شد: طرح همای رحمت با تاسی از سنت حسنه امیرالمومنین علی(ع) اجرا می شود و خیران می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را تا پایان ماه رمضان به جمعیت هلال احمر آستارا ارائه کنند.
خورشیدی همچنین از اجرای طرح سحاب (سامانه حرکت های امدادی و بشردوستانه) در شب های قدر در آستارا خبر داد و افزود: نیروهای هلال احمر در شب های قدر در مساجد به تست رایگان قند و فشار خون مردم اقدام می کنند و تاکنون 200 نفر از این طرح بهره مند شده اند.

** غذای گرم بین نیازمندان آستارا توزیع شد
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا نیز از توزیع 2 هزار و 500 پرس غذای گرم در شب های نوزدهم و بیست و یکم ماه رمضان بین افراد تحت پوشش این نهاد خبر داد.
بهرام تسلی نیا گفت: این غذاها در قالب سفره های افطار در مساجد روستاها و خانه های افراد تحت پوشش توزیع شد و ارزش هر پرس حدود 150 هزار ریال است و خیران آستارا در این طرح مشارکت خوبی داشتند.
وی افزود: در قالب طرح اکرام ایتام 163 نفر از 165 یتیم حمایت می کنند و بیشتر حامیان این طرح غیر بومی هستند.
وی ادامه داد: 500 کیسه جمع‌آوری کالا و مایحتاج نیازمندان و افراد تحت‌پوشش، در قالب طرح کشاورز بین کشاورزان خیر آستارا توزیع شده است.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و هشت‌هزار و 700 نفر در قالب سه‌هزار و 700 خانوار، تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) این شهرستان هستند.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.