شهرام حسین نژادی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ظهر امروز در محدوده غلام محله آستارا رخ داد و مصدوم با آمبولانس پایگاه فوریت های پزشکی، به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان انتقال یافت و وضعیت عمومی وی مطلوب است.
مصدوم از دستفروشان آستاراست و طرح ساماندهی دستفروشان حاشیه جاده در آستارا از حدود یک ماه گذشته آغاز شده و با تمرکز و استقرار آنها به محل معین شده در روستای غلام محله، از این گونه حوادث جلوگیری خواهد شد.
21 نیروی انسانی با سه آمبولانس فعال و یک آمبولانس پشتیبان در سه پایگاه فوریت های پزشکی شهر آستارا، بخش لوندویل و دهستان حیران این شهرستان خدمت می کنند.

** 18 تن پنیر از آستارا به روسیه صادر شد
رئیس شبکه دامپزشکی آستارا از صادرات 18 تن پنیر به ارزش 60 هزار دلار با نظارت این شبکه و مجوز اداره کل دامپزشکی استان مازندران به روسیه خبر داد.
بهرام پورضرب گفت: پیش از این با نظارت شبکه دامپزشکی آستارا، 41 تن پنیر و خامه از مرز زمینی این شهرستان به کشورهای روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان صادر شده است.
اداره کل گمرک آستارا در امور واردات و صادرات قطعی، ورود و خروج موقت، تعاونی مرزنشینان، حمل و نقل داخلی و خارجی، امور مسافری، مرجوعی، امانت های پستی و قضایی فعالیت می کند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7105 / 7124 /6030 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.