گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به ایرنا حاکیست؛ سرپرست معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری از رضا علیزاده مدیرکل گیلان در این حوزه ، به دلیل کسب رتبه برتر این اداره کل در ایجاد بازارچه های موقت نوروزی در سال 97 تقدیر کرد.
در تقدیرنامه پویا محمودیان آمده است: برگزاری باشکوه بازارچه‌های موقت عرضه و فروش صنایع دستی در نوروز سال جاری، گام ارزشمند و تحسین برانگیزی بود که با عزمی ملی در سال حمایت از کالا ایرانی برپا شد‌.
در ادامه این تقدیرنامه تاکید شده: ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام جنابعالی، معاون محترم صنایع دستی و سایر همکاران آن اداره کل، بدینوسیله کسب رتبه اول در بیشترین تعداد محل و غرفه در بازارچه‌های موقت نوروزی صنایع دستی در سال 1397 را به آن مجموعه تبریک عرض می کنم. امید است با تلاش و همکاری متقابل در سایه الطاف حضرت حق، شاهد توسعه و ارتقاء روز افزون صنعت دستی کشور باشیم.
اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در نوروز سال 97 بیش از یک هزار غرفه در قالب 75 بازارچه موقت، نمایشگاه و ایستگاه برای عرضه محصولات صنایع دستی استان تهیه و دراختیار هنرمندان قرار داده بود.
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.