به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، با انجام مراسم قرعه کشی رقابت های فوتبال لیگ برتر جام خلیج فارس فصل 98-97 سپیدرود رشت باید در تهران به مصاف تیم سایپا برود.
با توجه به قرعه کشی انجام شده، تیم فوتبال سپیدرود رشت مرداد ماه امسال در هفته اول این رقابت ها مهمان است و باید رو در روی تیم قدرتمند سایپا قرار گیرد.
از دیگر بازی های مهم هفته اول رقابت های فوتبال لیگ برتر فصل جاری، می توان به بازی تیم های استقلال و پیکان و همچنین مصاف تیم پدیده مشهد با پرسپولیس اشاره کرد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در چارچوب فصل جاری رقابت های لیگ برتر در هفته دوم و در اولین میزبانی خود در این مسابقات، باید در رشت به مصاف تیم سپاهان برود که به تازگی امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی برگزیده است.
همچنین تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته پانزدهم و پایانی دور رفت رقابت های لیگ برتر کشور ، در رشت میزبان تیم استقلال تهران است که با توجه به این امر، تیم سپیدرود آخرین بازی خود را در رقابت های لیگ برتر فصل 97 - 98 باید در ورزشگاه آزادی تهران مقابل تیم استقلال برگزار کند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس، 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت ، در یک گروه با هم رقابت می کنند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.