به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، 86 شطرنج‌باز دارای ریتینگ بین المللی زیر 2200 و 46 شطرنج‌باز نیز بدون ریتینگ حضور یافتند که در 9 دور به روش سوییسی با هم به رقابت پرداختند و در پایان ، آریا امیدی با برتری برابر رقبای خود عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.
همچنین محسن وقار در مکان دوم قرار گرفت ، بنیامین بابانیا سوم شد ، آرش داغلی و جواد ترکمن نژاد نیز به ترتیب رتبه های چهارم و پنجم مسابقات شطرنج جام رمضان گیلان را به خود اختصاص دادند.
سبحان خادم عرفانی نیز برترین شطرنجباز دارای ریتینگ زیر 200 شد و پرهام صفری نیز عنوان نخست را در بخش شطرنجبازان دارای ریتینگ زیر 1800 کسب کرد. سحر معصومی عنوان برترین شطرنج‌باز بانوان را به خود اختصاص داد و احمد ابری نیز برترین شطرنجباز پیشکسوت حاضر در ششمین دوره مسابقات شطرنج سریع جام رمضان گیلان شد.
سیدآروین کاسی پور نیز عنوان برترین شطرنج باز زیر 12 سال ، دانش آراسته به عنوان برترین شطرنج باز زیر 10 سال و باراد یگانگی به عنوان برترین شطرنج باز زیر هشت سال این مسابقات را کسب کردند.

** تیم بسکتبال صومعه سرا برابر رودسر پیروز شد
در مرحله حذفی مسابقات بسکتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان ، تیم صومعه سرا توانست با نتیجه 72 بر 49 هیات رودسر را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یابد.
تیم بسکتبال هیات صومعه سرا که به عنوان تیم دوم گروه غرب رو در روی هیات رودسر تیم سوم گروه شرق این رقابت ها قرار گرفت، در نهایت موفق شد در یک بازی برتر، حریفش را مغلوب و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این مسابقات را کسب کند.
سیامک نصرالله زاده به عنوان ناظر ، اصغر قاسمیان به عنوان سرداور ، هومن زرافشان و مرتضی عابدمحزون نیز به ترتیب به عنوان داور اول و داور دوم در این بازی حضور داشتند.
در مرحله حذفی رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان جام زنده یاد پیام گل آرا ، هشت تیم حضور دارند که در نهایت چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی راه می یابند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.