نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت با انتقاد از عدم نظارت شهرداری رشت به فعالیت خانه و یخچال مهربانی در رشت گفت: خانه مهربانی و یخچال مهربانی در رشت فعال است اما شهرداری رشت نظارتی بر نحوه فعالیت آن ندارد.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ فاطمه شیرزاد اظهار کرد: شهرداری رشت نظارت خود در این مباحث را افزایش داده و فقط به افتتاح چنین مواردی اکتفا نکند.

شیرزاد به اهدای نان رایگان در برخی از نانوایی ها رشت اشاره کرد و گفت: فرهنگ ناب اسلامی و حس انسان دوستانه در کشور ماجاری است.
  نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با اشاره به ارائه طرح "برکت یار" از سوی یکی از موسسات زیست محیطی استان گیلان به کمیسیون فرهنگی شورای رشت بیان کرد: در جلسه اخیر کمیسیون فرهنگی شورا طرح "برکت یار" از سوی موسسه سبزکاران ارائه شد.
وی افزود: در این طرح خیرین می‌توانند با خرید یک کارت به کسانی که برای تهیه نان روزانه با مشکل مواجه هستند کمک کنند.
شیرزاد با اشاره به اینکه طرح "برکت یار" به مطالعه و بررسی بیشتری نیازمند است تاکید کرد: نباید اقدامی انجام دهیم که عزت و کرامت انسان ها زیر سئوال برود و اگر قرار است این طرح اجرایی شود باید تمامی جوانب بررسی شود.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت بیان کرد: هم اکنون بسیاری از افراد خیرخواه و سازمان های مردم نهاد به صورت محرمانه و مخفیانه به افراد نیازمند کمک می کنند و حفظ آبروی مومن در تمامی اقدامات باید مورد توجه باشد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.