به گزارش خبرنگار ایرنا ذبیح نیکفر روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان در حال ساخت پیروز لاهیجان که با مدیران بیمارستان ها ، مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان برگزار شد، از برخی تبعیض ها به لحاظ توزیع امکانات درمانی در استان انتقاد کرد و افزود: درحالی که شهرستان لاهیجان قطب درمانی شرق گیلان به شمار می رود، ولی از پزشک متخصص بی نصیب است.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان پیروز بزودی راه اندازی می شود، تصریح کرد: با توسعه شبکه درمانی و بیمارستانی لاهیجان، این شهرستان به عنوان قطب درمانی محسوب شده و سفرهای درمانی مردم شرق گیلان به دیگر نقاط کاهش می یابد.
وی یادآور شد: پیگیر هستیم تا مرکز تروما در بیمارستان سیدالشهدا(ع) لاهیجان نیز راه اندازی شود تا مراجعات بیماران به مرکز استان کاهش یابد.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اورژانس لاهیجان 24 پرسنل و هفت آمبولانس داشت که 2 آمبولانس برای لاهیجان و سیاهکل اضافه و یکصد میلیون تومان هم اعتبار و مجوز 2 پایگاه 115 برای آنها گرفته شد.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان لاهیجان می تواند چهار کد اورژانس داشته باشد و قرار است در روستاهای ناصرکیاده بخش رودبنه و لیالستان، اورژانس جدید تاسیس شود.
به گفته نیکفر، 104 مجوز استخدامی برای بیمارستان پیروز لاهیجان گرفته شده که پس از رشت بیشترین جذب نیرو در بخش درمان مربوط به شهرستان لاهیجان است.
بیمارستان 204 تختخوابی دولتی پیروز شهرستان لاهیجان در حال ساخت است. این بیمارستان یکی از بیمارستان های مجهز و مهم استان گیلان بوده و از نوع عمومی است.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.