جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا، استکبار ستیزی را یکی از ارکان مهم دین اسلام دانست و گفت: در روز قدس پیام استکبار ستیزی و انزجار از مستکبرین به کل دنیا مخابره می شود.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس شهرستان صومعه سرا امروز به ریاست اولیایی معاون فرماندار صومعه سرا و با حضور کلیه روسای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار صومعه سرا در این جلسه با بیان اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس توسط حضرت امام خمینی(ره) نامگذاری شده است تا ملت های مسلمان یکدل و یکصدا از ملت مظلوم فلسطین دفاع کنند، گفت: روز قدس هر ساله با شکوهتر از گذشته برگزار می شود و با توجه به اهمیت موضوع فلسطین باید مقدمات کار برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس شهرستان صومعه سرا فراهم شود.

اولیایی اظهار داشت: درایت امام راحل در نامگذاری روز قدس باعث شد تا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر ساله مسلمانان جهان برای حمایت از مظلومیت فلسطین و انزجار و محکوم کردن صهیونیست غاصب در صحنه حضور پیدا کنند و از اقدامات تروریستی اسرائیل در به خاک و خون کشیدن مسلمانان فلسطینی اعلام انزجار نمایند.

وی روز قدس را منحصر به فلسطین ندانست و افزود: ما در این روز به دنیا می فهمانیم که ایران سرمشق مناسبی برای همه ملتهای آزادیخواه است که باید در برابر ظلم ایستادگی کنند.

معاون فرماندار صومعه سرا حذف فلسطین از نقشه جهانی را هدف اصلی رژیم صهیونیستی خواند و خاطر نشان کرد: پیام روز قدس به دنیا این است که فلسطین هرگز فراموش شدنی نیست و مردم فلسطین نیز به این باور رسیده اند که مسلمانان جهان از ظلمی که به آنها روا می شود آگاهند و از آنها حمایت می کنند.

رییس جلسه همه مردم شریف شهرستان صومعه سرا را به این راهپیمایی دعوت کرد و گفت: با توجه به اقدامات نابخردانه اخیر رییس جمهور احمق آمریکا در خروج یکطرفه از برجام که یک تعهد بین المللی محسوب می شود ، انتظار می رود راهپیمایی سال جاری بسیار باشکوهتر و پرشورتر از سالهای پیش برگزار شود.

وی ادامه داد:  عاقبت بد صدام به جهانیان ثابت کرد که پایبند نبودن به تعهدات ، سرنوشت خوبی در بر ندارد و قطعا سردمداران آمریکا نیز دچار چنین سرنوشتی خواهد شد.

به گفته اولیایی پیروزی و موفقیت جوامع اسلامی در همه عرصه ها در گرو همدلی ، همصدایی و اتحاد تحت رهبری داعیانه مقام معظم رهبری است .

سرهنگ قاسمی جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان صومعه‌سرا نیز در ادامه جلسه از این جمله امام خمینی (ره) که فرمودند "روز قدس روز پیامبر اسلام است" یاد کرد و گفت: در حقیقت زحماتی که پیامبر(ص) برای اسلام کشید در روز قدس نمود پیدا می کند و ابتکار امام راحل در نامگذاری روز قدس اقدامی بود که بهره و نور آن در کل کره خاکی هرساله مشاهده می شود.

وی استکبار ستیزی را یکی از ارکان مهم دین اسلام دانست و افزود: در روز قدس پیام استکبار ستیزی و انزجار از مستکبرین به کل دنیا مخابره می شود و قطعا چرایی این حرکت عظیم برای یک جوان مطالبه گر غربی جای سوال است .

سرهنگ قاسمی همچنین اتحاد دول اسلامی را در روز قدس قابل لمس و درک خواند و از برگزاری راهپیمایی روز قدس در 5 نقطه از شهرستان صومعه سرا خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.