معاون فرماندار رضوانشهر گفت: روز قدس یک روز جهانی است و یک پیام جهانی هم دارد که آن اتحاد وحدت و یکپارچگی کلیه مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، ابراهیم چراغی در جلسه ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس شهرستان با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: همه باید بستر لازم را برای حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس که مصادف است با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف فراهم کنیم.

وی اظهار کرد: روز قدس یک روز جهانی است و یک پیام جهانی هم دارد که آن اتحاد وحدت و یکپارچگی کلیه مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: با توجه به حساسیتی که امروز در منطقه با آن مواجه هستیم و تهدیدها و تحریم های استکبار جهانی ودر رأس آن آمریکا گسترده تر از سال های گذشته است، امسال راهپیمایی روز جهانی قدس از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد که ملت شریف ایران اسلامی در دوران انقلاب و پس از آن در منکوب کردن توطئه های استکبار و رژیم صهیونیستی در پشتیبانی از نظام و ارزشهای انقلاب به تأسی از رهبر معظم انقلاب  همیشه در صحنه بوده اند و خواهند بود.

وی  در ادامه خواستار حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.

امام جمعه شهرستان نیز در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: روز قدس نمادی از اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر ابرقدرت ها و مستکبرین جهان اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی خواستار برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم راهپیمایی روز قدس شدند و افزودند: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه های دشمنان اسلام را خنثی و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی در ادامه از مردم شریف شهرستان خواست با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را با آرمان های فلسطین و قدس شریف اعلام نمایند.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس از جلوی سپاه ناحیه رضوانشهر رأس ساعت 11روز جمعه هجدم خردادماه سال جاری مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان  از مسیر چهاراه امام (ره) خیابان 22 بهمن و مقصد مزار شهداء غریب بنده (ع)  برگزار می گردد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.