به گزارش خبرنگار ایرنا ، وحید خاصی پور به همراه کارشناسان فنی اداره کل ورزش و جوانان گیلان عصر سه شنبه در بازدید از زمین های ورزشی چند روستای آستارا گفت: زمین چمن مصنوعی با ابعاد 20 در 25 متر و هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال بعد از ماه مبارک رمضان در روستاهای یاد شده ساخته خواهد شد.
وی اظهار کرد: در اوایل تیرماه نیز عملیات تکمیل استخر سرپوشیده و اجرای چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت آستارا با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال آغاز و تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.
وی بیان کرد: کلنگ ساخت استخر سرپوشیده آستارا در تیرماه 1386 به زمین زده شد و تاکنون با صرف بیش از هشت میلیارد ریال اعتبار، 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
خاصی پور ادامه داد: مسابقات والیبال جام رمضان با شرکت هشت تیم در 2 گروه از شهرهای آستارا و تالش در سالن ورزشی تختی آستارا و رقابت های فوتسال جام رمضان با شرکت 30 تیم در سالن ورزشی انقلاب جریان دارد و مسابقات فوتبال ساحلی جام رمضان نیز با مشارکت یکی از سازمان های مردم نهاد در طرح سالمسازی سفیر امید آستارا آغاز خواهد شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن فعالیت می کنند.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.