مازیار غلامی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: همچنین شرایط جوی برای کاهش نسبی دما ، وزش باد ، رگبار باران (بویژه در ارتفاعات و دامنه های مرکز و شرق استان گاهی شدید)، رعد و برق و احتمال تگرگ در مناطق مستعد مهیاست.
وی احتمال آبگرفتگی و بالاآمدن آب رودخانه ها و وقوع سیل را دور از انتظار ندانست و از شهروندان خواست در چنین شرایط جوی ، از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.
غلامی با تاکید بر اینکه بخش های مختلف کشاورزی، برنامه ریزی و تمهیدات لازم را انجام دهند، تصریح کرد: در زمان وقوع رعدو برق، از استقرار در مزارع برنج و نواحی مرتفع بویژه باغ های چای پرهیز شود.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان همچنین با اشاره به وزش باد در سواحل استان افزود: فعالیت های دریانوردی برای غروب و امشب مناسب نیست.
وی آسمان امروز گیلان را قسمتی ابری تا ابری، گاهی وزش باد، در بعضی ساعت ها رگبار باران و احتمال رعد و برق عنوان و برای فردا نیز آسمان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود ، کاهش نسبی دما ، در بعضی نقاط بارندگی و احتمال رعد و برق، بتدریج از سمت غرب استان با کاهش ابر پیش بینی کرد.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.