به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در نشستی با روسای انجمن‌های فرهنگی و هنری و مدیران مسئول آموزشگاه‌های آزاد هنری، ضمن اشاره به مشکل دائمی و همیشگی موازی کاری سازمان‌های دیگر درزمینهٔ آموزش رشته‌های هنری، واگذاری امر آموزش تخصصی به مراکز تحت پوشش این اداره ازجمله آموزشگاه‌ها و انجمن‌ها را، مورد تأکید قرارداد.

وی از مسئولین آموزشگاه‌های هنری جهت جلوگیری از فعالیت مراکز فاقد مجوز و آسیب‌هایی که چنین مراکزی به بخش آموزش و روند غلط گذراندن اوقات فراغت وارد می‌کنند، خواست در معرفی آن‌ها به اداره جهت اقدامات قانونی برای تعطیلی مراکز فاقد مجوز، با این اداره همکاری داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان تصریح کرد: اوقات فراغت مؤلفه‌ای است که باید موردتوجه همه ازجمله ما به‌عنوان یک ارگان فرهنگی و هنری و مراکز تحت پوشش قرار گیرد، بی‌شک با عملکرد خوب و فعال و برنامه‌ریزی می‌توان درزمینهٔ اوقات فراغت فعالیت‌های مؤثری ایجاد کرد.

نادری افزود: بهتر است علاوه بر آموزش، ویژه‌برنامه‌هایی همچون کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه‌هایی از آثار هنرجویان، همایش، اردو و سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری نیز پیش‌بینی شود.

وی ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری با آموزشگاه‌ها در برگزاری برنامه‌های هنری و نمایشگاه اطمینان داد که هرگونه مساعدتی برای در اختیار قرار دادن امکانات موجود صورت پذیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در ادامه گفت: اوقات فراغت نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارد. مدیران مسئول آموزشگاه زمانی موفق خواهند بود که باعلاقه در رقابت‌ها شرکت کنند و علاوه بر آموزش، برنامه‌های متنوع دیگری در راستای فعالیت‌های خود تدارک ببینند.

وی ادامه داد: این اداره در نظر دارد برگزاری اختتامیه گروهی و سومین دوره مسابقات طراحی و نقاشی با عنوان تابستان رنگی را در برنامه‌های اوقات فراغت امسال خود داشته باشد.

نادری از مدیران آموزشگاه‌ها و انجمن‌ها خواست برای برگزاری کلاس‌های آموزشی کودکان خانواده‌های پرخطر همکاری کنند.

در ادامه جلسه هر یک از مسئولین آموزشگاه‌ها نظرات و پیشنهادات خود را برای غنی‌سازی اوقات فراغت بیان داشتند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 930382
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.