محمدصادق اسلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : در بازرسی های انجام شده در اجرای برنامه سلامت رمضان، 35 مرکز خدمات رسانی و توزیع مواد غذایی به مراکز قضایی معرفی و هشت مرکز تعطیل شد .
وی با بیان این که از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، هشت هزار و 18 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و بین راهی انجام گرفته یاداور شد: در این مدت برای یک هزار و 760 نفر کارت تندرستی صادر و آموزش های لازم به 684 نفر ارائه شد.
وی درباره برنامه سلامت رمضان در شهرستان های استان گیلان خاطر نشان کرد: این برنامه با هماهنگی بین بخشی با دستگاه هایی از جمله فرمانداری ها، شهرداری ها، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نیروی انتظامی، دادگستری و غیره در استان گیلان در حال اجراست.
وی بیان داشت: 220 نیروی بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان برنامه سلامت رمضان همکاری دارند.
در برنامه سلامت رمضان اقدامات بازرسی از مراکز خدمات رسانی و توزیع مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان شامل قنادی ها، آش فروشی ها، توزیع رشته خشکار و غیره در دستور کار قرار گرفته که نظارت و نمونه برداری از این مراکز از برنامه هاست که در صورت تخلف اقدامات قانونی انجام می گیرد.
شماره 190 برای رسیدگی به شکایات اعم از بهداشت فردی، مواد غذایی و بهداشت محیط در نظر گرفته شده است.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.