فرماندار بندرانزلی گفت: نگاه نظام به زندانی نگاه انتقام جویی نیست بلکه نگاه اصلاحی است.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، میرشمس مومنی زاده فرماندار بندرانزلی در جلسه انجمن حمایت از زندانیان به اهمیت حمایت از خانواده زندانیان اشاره کرد و گفت : زندانیان شهروندان ما هستند که از حقوقی برخوردارند به ویژه خانواده‌های آنان که پس از ورود زندانی به زندان ممکن است مورد آسیب های اجتماعی قرار بگیرند و وظیفه ما است که باید به آنان توجه داشته باشیم .

وی افزود : نگاه نظام به زندانی نگاه انتقام جویی نیست بلکه نگاه اصلاحی است و در طول دوره اصلاح صیانت از خانواده زندانی باید انجام گیرد تا در معرض بعضی از مشکلات قرار نگیرند و این از وظایف انسانی ، اخلاقی و اداری همه ما است . بدین جهت اعضای این انجمن خدمت بسیار ارزشمندی ارائه می دهند.

فرماندار بندرانزلی برگزاری جشن گلریزان را یکی از برنامه های خوب همدلی و همیاری اجتماعی دانست و اظهار داشت : با جشن گلریزان هر ساله خانواده هایی را خوشحال می کنیم و لبخند را بر لبان فرزندان زندانیان می نشانیم که امیدواریم هر سال بتوانیم این بستر را فراهم کنیم تا تعداد بیشتری به جمع گرم خانواده برگردند . ولی آنچه که برای مسئولین اجرایی مهمتر است این است که بسترهای نامناسب اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی را اصلاح کنند تا از انجام جرم جلوگیری شود تا شاهد اضافه شدن حتی یک نفر به زندان نباشیم .

در پایان این جلسه بعد از رأی گیری اعضاء  نادر راستکردار و امیر رضی زاده بعنوان بازرس انجمن حمایت از زندانیان بندرانزلی انتخاب شدند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.