مهدی ولی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امدادگران هلال احمر گیلان به 602 آسیب دیده که بیشتر آنان آسیب دیدگان سیل و آبگرفتگی بودند، خدمات امدادی ارائه کردند.
وی بیشتر حادثه دیدگان ماه گذشته بعد از سیل و آبگرفتگی را به ترتیب حوادث جاده ای، کوهستان و دریایی عنوان و اظهار کرد: امدادگران با حضور در حوادث اعلام شده از طریق مرکز کنترل عملیات امدادی 112 ضمن امداد رسانی به حادثه دیدگان، 75 نفر را به دلیل نیاز به خدمات بستری و بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر با استقرار پایگاه های ثابت و موقت جاده ای ضمن ارائه خدمات ضروری و امدادی توانسته 22 مورد خدمات سرپایی نیز به مراجعان ارائه دهد.
وی ادامه داد: جستجو برای یافتن جوان غرق شده در رودخانه زیاز در اشکورات رحیم آباد شهرستان رودسر از غروب جمعه گذشته تاکنون ادامه داد.
2 تیم 10 نفره جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر در جستجوی این جوان 25 ساله غرق شده اهل آبادان هستند.
319 نیروی عملیاتی با 88 دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی در حوادث یاد شده، حضور یافتند.
یک دستگاه بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان در صورت نیاز خدمات امدادی ارائه می‌دهد‌.
مردم گیلان در صورت بروز حوادث با سامانه 112 تماس بگیرند تا در اسرع وقت امدادرسانی به حادثه دیدگان انجام شود.
شش هزار و 895 نفر به صورت داوطلبانه با جمعیت هلال احمر استان گیلان همکاری می کنند، 12 هزار و 360 نفر نیز از اعضای جوان هلال احمر گیلان در کانون های غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی و طلاب عضو هستند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.