فریبرز مرادی عصر شنبه در گفت وگو با ایرنا، با اشاره به تجمع رانندگان یک شرکت سواری حمل و نقل در مقابل این اداره کل افزود: امروز رانندگان یک شرکت حمل و نقل سواری درون استانی در اعتراض به نصب نرخ پایین تر از مصوب توسط یک شرکت حمل و نقل ، تجمع کردند.
وی با بیان اینکه هر 2 شرکت در مسیر غرب استان فعالیت می کنند، ادامه داد: رانندگان گلایه داشتند که نصب این نرخ در دید عموم موجب می شود تا مسافران تصور کنند که این شرکت ، بیش از نرخ قانونی کرایه دریافت می کند.
مرادی تصریح کرد: در جلسه ای با نمایندگان این شرکت ، قرار شد تا شرکت ها نرخ مصوب را در تابلوی خود نصب کنند اما اگر راننده ای تمایل به دریافت کرایه کمتری از مسافران داشت، مشکلی برای این امر وجود ندارد.
تجمع افزون بر 30 نفر از رانندگان یک شرکت حمل و نقل عمومی سواری در مقابل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، پس از مقرر شدن نصب تابلوی نرخ مصوب توسط شرکت های حمل و نقل، پایان یافت.
گیلان دارای 78 شرکت اتوبوسرانی، هشت شرکت مینی بوس رانی، 30 شرکت حمل و نقل سواری و 16 شرکت چند منظوره (اعم از سواری، اتوبوس و مینی بوس ) است که 184 دستگاه اتوبوس، 744 دستگاه مینی بوس و یک هزار و 615 دستگاه سواری در آنها فعالیت می کنند.
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.