سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: طرح توسعه بوم‌گردی در شهرستان لاهیجان مجدانه و به خوبی دنبال می شود.

به‌گزارش ایلنا از لاهیجان، پنجاهوچهارمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان به ریاست جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان با حضور مدیران کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل، دفتر روستایی و عشایری، میراث فرهنگی و معاون سرمایه‌گذاری، کار تعاون و رفاه اجتماعی به همراه معاونین، معاون سازمان جهاد کشاورزی، مدیرعامل بانک کشاورزی، مدیرکل پست بانک، مدیرعامل بانک توسعه و تعاون و معاون صندوق کارآفرینی امید برگزار شد.

 جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت؛ در شهرستان لاهیجان ۲۵ جلسه با ۵۴ مصوبه برای طرح تکاپو برگزار شد که تعداد کل طرح های معرفی شده به کمیته فنی شهرستان تا تاریخ 97/03/02 ، 230 طرح به میزان 603هزار و 50میلیون ریال است که در صورت تصویب برای 1304 نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی در ادامه گفت: در اشتغال روستایی 207 طرح به مبلغ 52 هزار و 700 میلیون ریال با اشتغالزایی 1134 نفر و در طرح فراگیر 23 طرح بالغ بر 82 هزار و 150میلیون ریال با اشتغالزایی 170 نفر ارسال شد.

وی افزود: بررسی طرح‌های ارسالی به استان و صدور مجوزها در صورت عدم مشکل قانونی سریعتر انجام شود.

وی در پایان گفت: طرح توسعه بوم‌گردی درشهرستان مجدانه و به خوبی دنبال می شود و در آینده نزدیک تسهیلات خوبی به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

در ادامه مدیرکل کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استان گفت: شهرستان لاهیجان منظم و کارشناسانه ترین جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری را در سطح استان برگزار نمود.

فرزام صفت افزود: علت حضور در جلسات شهرستانی رفع مشکلات و موانع میباشد و گزارش این جلسات روزانه توسط استاندار محترم پیگیری میشود.

وی در پایان گفت: متقاضی باید بداند که هدف این طرح اشتغالزایی و تولید است و دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان نقش اول در راهنمایی و هدایت متقاضیان را عهده دار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.