مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری هشتمین دوره جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها اظهار کرد: این جشنواره از سری برنامه های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) است که به مناسبت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و بزرگداشت همزمان با دهه کرامت به میزبانی گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افزود: آثار ارسالی مرتبط با محورهای سبک زندگی رضوی، فرهنگ رضوی، سیره سیاسی اجتماعی رضوی، جلوه های رضوی و اقتصاد مقاومتی است.

فاضلی با تصریح اینکه این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود، اذعان کرد: بخش اصلی شامل مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، آثار رادیویی و تلوزیونی و شعر رضوی است.

وی با اشاره به بخش ویژه جشنواره اذعان کرد: این بخش در سه رشته تصویرسازی، صفحه آرایی نشریه و طراحی جلد و آرم و نشانه برگزار می‌شود که بخش اینفوگرافیک نیز برای خبرگزاری ها در نظر گرفته شده است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، ۱۷ خرداد را آخرین مهلت ارسال آثار اعلام کرد و بیان داشت: در بخش ویژه باید به آثاری پرداخته شود که محتوا و مضمون آن از سیره و معارف امام رضا (علیه السلام)، آموزه های رضوی، اهل بیت (علیه السلام) و قرآن کریم الهام گرفته باشد.

وی با بیان اینکه هر فرد می تواند در هر رشته سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند اذعان داشت: گزیده آثار جشنواره در قالب مجموعه ایی منتشر و دبیرخانه در انتخاب آثار رسیده مختار خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.