حماسه سوم خرداد هرگز از تاریخ و ذهن ملت ایران پاک نمی شود و این حماسه درسی به ما داد که با الگو گرفتن از آن می‌توانیم با همه تهدیدات نظامی و سیاسی که در منطقه علیه انقلاب اسلامی وجود دارد مقابله کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، سیدمحمد احمدی فرماندار شهرستان رشت به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خرمشهر برای این ملت یک شهر نیست بلکه نماد ایثار، غیرت، شهادت طلبی و پایداری است. همواره خرمشهر تاریخ گویای پایداری انقلاب اسلامی و آینه تمام نمای دفاع مقدس است که واقعا جهاد آگاهانه بود.

فتح خرمشهر مصادف با سوم خرداد همت والا، ایمان راسخ، غیرت دینی و مظلومیت ملت ایران را به دنیا نشان داد و روحیه نشاط خاصی را در بین ملت ایجاد کرد.

وقتی خرمشهر با ایثار و خود گذشتگی شهدا و رزمندگان ما فتح شد تاثیرش علاوه بر منطقه‌ای در صحنه های بین المللی نمایان و برتری نظامی، سیاسی ایران را در برابر دشمن و استکبار نشان داد و قدرت و اقتدار نظامی ایران بالا گرفت.

حماسه سوم خرداد هرگز از تاریخ و ذهن ملت ایران پاک نمی‌شود و این حماسه درسی به ما داد که با الگو گرفتن از آن می‌توانیم با همه تهدیدات نظامی و سیاسی که در منطقه علیه انقلاب اسلامی وجود دارد مقابله کنیم لذا باید افتخار آزادسازی خرمشهر در دنیا به همگان معرفی ‎شود آن همه ایستادگی و مقاومت مردم در جنگ تحمیلی که باعث شد حتی یک وجب از خاک کشور توسط دشمن اشغال نشود.

اینجانب ضمن تبریک سالروز حماسه به یاد ماندنی فتح خرمشهر به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) مقام معظم رهبری(مدظله العالی)خانواده‌های معظم شهداء ، ایثارگران و ملت غیور ایران به خصوص مردم مومن و ولایت مدار شهرستان رشت از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای تحقق اهداف عالیه ، توفیق و سربلندی مسئلت دارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.