گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستارا حاکی است، یونس رنجکش عصر یکشنبه در آئین معارفه سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: تامین آب از دغدغه های جدی در شهرستان آستاراست و برنامه ریزی در مدیریت مصرف و توزیع صحیح منابع آب در روستاها ضروری است.
وی اضافه کرد: باید مشارکت مردم بویژه در الگوی مصرف و مدیریت بهینه منابع آب جلب شود و ساماندهی مشترکان روستایی، مشارکت روستائیان در پرداخت هزینه های آب مصرفی و استفاده مناسب از شبکه های آبرسانی ضروری است.
وی بیان کرد: اجرای هر چه بهتر طرح های عمرانی نیازمند اعتبارات ملی است و مدیران باید در صحنه خدمات رسانی به مردم و پیگیری مشکلات آنها حضور داشته باشند.
محب علی رنج ور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان نیز در این جلسه، پیشرفت طرح های آبرسانی در روستاهای استان را، نیازمند مشارکت و پشتیبانی مدیران شهرستان ها دانست.
در پایان از زحمات قاسم کباری مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی آستارا تقدیر و محمد غزنویان به عنوان سرپرست این شرکت معرفی شد.
شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش و 62 روستا در غرب استان گیلان قرار دارد و هشت هزار و 478 مشترک آن، تحت پوشش شبکه آبرسانی روستایی هستند.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.