به گزارش خبرنگار ایرنا جهانبخش آرمان موسس تیم فوتبال مقاومت آستارا شامگاه چهارشنبه در این آئین در یکی از واحدهای پذیرایی این شهرستان گفت: تیم فوتبال مقاومت با ارائه بازی های خوب، به لیگ برتر استان گیلان راه یافت و به منظور آمادگی آن در لیگ، بازی های دوستانه ای با تیم های مطرح نظیر سایپا و پاس به میزبانی آستارا برگزار خواهد شد.
یونس رنجکش فرماندار آستارا نیز در این جشن بیان کرد: با حمایت از رشته فوتبال در این شهرستان حضور تیم های منسجم در لیگ های استانی و کشوری را شاهد هستیم و توسعه زیرساخت های فوتبال به خصوص در روستاها به منظور کشف استعدادهای این رشته، باید پیگیری شود.
بهمن پریان رئیس هیات فوتبال آستارا نیز گفت: بازی های فوتبال لیگ دسته اول گیلان با شرکت 17 تیم در 2 گروه از بهمن ماه سال قبل آغاز شد و در مرحله اول، مقاومت آستارا با 18 امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله دوم و در مرحله دوم پس از شهرداری ماسال، به عنوان تیم دوم به لیگ برتر استان صعود کرد.
وی با اشاره به فعالیت شش مدرسه فوتبال در آستارا افزود: موفیقت های بیشتر این رشته نیازمند حمایت مسئولان است و بیست و چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان از امشب با شرکت 30 تیم در سالن ورزشی انقلاب این شهر آغاز می شود.
شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن فعالیت می کنند.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.