به‌مناسبت هفته هلال‌احمر رئیس و کارکنان این جمعیت با حضور در فرمانداری با سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی سرپرست فرمانداری رودسر در این دیدار با گرامیداشت هفته هلال احمر از خدمات دلسوزانه و داوطلبانه این جمعیت به مردم در ابعاد مختلف قدردانی کرد و گفت: وظیفه ذاتی این جمعیت کمک به همنوعان و خدمات‌رسانی در این عرصه است که خوشبختانه خدمات قابل توجهی از خود ارائه داده و قابل ستایش است .

وی با اشاره به حادثه‌خیز بودن کشور به لحاظ بعد طبیعی اظهار کرد: به همین علت نقش و رسالت جمعیت هلال‌احمر بیش از گذشته برجسته به نظر می‌رسد و آنها همواره باید آماده به کار باشند و خدمات آنان به عینه ملموس و مشهود شود .

وارسته با اشاره به عزم همه جانبه مردم در راه خدمت به همنوعان گفت: این شرایط به هر نحوی قابل تقدیر است اما به لحاظ اینکه همه مردم آموزش‌ها و مهارت‌های لازم را در راه ارائه خدمت به آسیب‌دیدگان را ندارند شایسته است جمعیت هلال‌احمر برنامه‌های مدون برای آموزش مردم با رویکرد کمک‌رسانی به مردم را در دستور کار قرار دهد که طبعاً این فرایند می‌تواند خدمات دهی به مردم را تسریع بخشد .

وی بر ضرورت ارائه آموزش‌های همگانی به همه اقشار جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان اشاره و گفت: مطمنا انجام آموزش‌ها در این سنین باعث فراگیر شدن آن در جامعه می‌شود.

سرپرست فرمانداری‌رودسر از مدیران جمعیت هلال‌احمر شهرستان خواست از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود برای جذب و بکارگیری جوانان به‌صورت داوطلبانه در سطوح و بخش‌های مختلف هلال‌احمر استفاده کنند.

وی در پایان بر ضرورت اطلاع‌رسانی سریع و به‌موقع از خدمات هلال‌احمر به مردم تاکید کرد و گفت: بی‌تردید این اطلاع‌رسانی می‌تواند سطح اعتماد عمومی مردم را نسبت به عملکرد هلال احمر ارتقاء بخشد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.