محمدصادق اسلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برنامه سلامت رمضان با هماهنگی بین بخشی با دستگاه هایی از جمله فرمانداری ها، شهرداری ها، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نیروی انتظامی، دادگستری و غیره اجرا می شود.
وی با اشاره به تشکیل گروه های بازرسی مشترک در اجرای برنامه سلامت رمضان در گیلان افزود: 220 نیروی بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان در این طرح همکاری می کنند.
وی با بیان این که در برنامه سلامت رمضان اقدامات بازرسی از مراکز خدمات رسانی و توزیع مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان شامل قنادی ها، آش فروشی ها، توزیع رشته خشکار و غیره در دستور کار قرار گرفته، خاطر نشان کرد: نظارت و نمونه برداری از این مراکز از برنامه هاست که در صورت تخلف اقدامات قانونی انجام می گیرد.
رییس گروه سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان خاطر نشان کرد: آموزش و اطلاع رسانی از طریق نصب اعلان های بهداشتی و توزیع جزوه از دیگر برنامه های این معاونت در ماه مبارک رمضان است.
وی از مردم خواست تا از مکان هایی دارای مجوز خریداری کنند و در صورت مشاهده تخلف با شماره 190 رسیدگی به شکایات اعم از بهداشت فردی، مواد غذایی و بهداشت محیط تماس بگیرند تا در مدت 24 تا 72 ساعت شکایات بررسی و نتیجه در سامانه ثبت و به شخص تماس گیرنده نیز ، اطلاع داده شود.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.