علیرضا محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه برنامه های ماه مبارک رمضان با کمک خیران و نیکوکاران با اولویت، ایتام، محسنین و بیماری های صعب العلاج انجام می شود، به مهمترین برنامه های این اداره کل در این ماه پربرکت اشاره و اضافه کرد: همچنین توزیع پنج هزار وعده غذای گرم و یکهزار سبد غذایی برای خانواده های نیازمند در استان طی ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است.
وی از برگزاری برنامه ای تحت عنوان شوق دیدار در استان با هدف دیدار حامیان از فرزندان معنوی خود خبر داد و افزود: ایتام و حامیان آنها به صورت گروهی و یا انفرادی با حضور مددکاران دیدار می کنند.
وی همچنین با اشاره به برگزاری برنامه ای تحت عنوان مصداق الجنه دراستان طی ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در این برنامه مسئولان هر شهرستان با خانواده های مددجو اعم از نیازمند، ایتام و محسنین دیدار و از نزدیک مشکلات آنان را لمس و نسبت به حل مشکلات آنان مبادرت می کنند.
محمدی تصریح کرد: این کمک ها اعم از نقدی و غیر نقدی برای 400 خانوار از نیازمندان تحت پوشش این نهاد پیش بینی شده است.
مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: ماه مبارک رمضان زمانی است که فضای معنوی در جامعه حاکم می شود و می تواند برای مشارکت جامعه به نیازمندان تاثیر گذار باشد؛ از اینرو اهتمام داریم تا با بهره گیری از این ماه مبارک ، مشارکت بیشتری از خیران و نیکوکاران را برای کمک به نیازمندان استان جذب کنیم.
کمیته امداد گیلان 103 هزار خانوار را تحت پوشش دارد. از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد گیلان؛ چهار هزار و 152 نفر یتیم و پنج هزار و 650 فرزند محسنین هستند که یکهزار فرزند محسنین فاقد حامی می باشند.
یکهزار بیمار صعب العلاج نیز تحت پوشش کمیته امداد گیلان قرار دارد.
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.