به گزارش خبرنگار ایرنا محمدمهدی تندگویان روز سه شنبه در آیین اختتامیه اولین دوره ملی توانمندسازی کارآفرینی و انتخاب جوانان کارآفرین برتر کشور در دهکده ساحلی بندرانزلی اظهار کرد: دولت نقش نظارت و حمایتی از کارآفرینان را دارد و جوانان خود نقش کلیدی در دستاوردهای حاصل شده دارند.
وی با تاکید بر لزوم اعتماد و حمایت از جوانان کارآفرین افزود: متاسفانه تاکنون وعده هایی که به جوانان داده شده، تحقق نیافته و برای جلب اعتماد جوانان، لازم است توجه ویژه ای شود.
تندگویان با اشاره به اینکه ایران اسلامی باردیگر توسط جوانان زنده شده و امید به آن بر می گردد، ادامه داد: عضویت حدود یک هزار نفر از جوانان در شوراهای اسلامی شهر و روستا و 50 نفر از جوانان در فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی، بیانگر اعتماد مردم در انتخاب جوانان است.
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باید در انتصاب پست های اجرایی کشور از جوانان استفاده شود، تاکید کرد: اعتقادی به پست مشاور برای جوانان ندارم و باید از جوانان در پست های اجرایی استفاده شود.
وی تصریح کرد: با توجه به وجود فنآوری های نوین، جوانان امروز نسبت به جوانان گذشته توانمندتر بوده و دسترسی ها در اختیار جوانان است.
تندگویان با بیان اینکه نرم افزارهای تولید شده به تنظیم بازار کشور کمک شایانی کرده، گفت: کارآفرینی در تشکل ها، راهگشای جوانان است و موجبات افزایش اشتغال آنان را پدید می آورد.
وی جوانان گیلان را دارای دستاوردهای خوبی در حوزه کارآفرینی دانست و افزود: معتقدم جوانان امروز یار و کمک حال دولت هستند و انتظار می رود برای حصول موفقیت های بیشتر، همپای دولت پیش بروند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در مراسم اختتامیه اولین دوره ملی توانمندسازی کارآفرینی و انتخاب جوانان کار آفرین برتر کشور در دهکده ساحلی بندرانزلی، از چهار ایده برتر در حوزه کارآفرینی و 12 کارآفرین برتر تجلیل شد.
7471 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.