قربانعلی الماس خاله روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به شرایط ، ما نیز همانند طرفداران نگران آینده سپیدرود هستیم که این تیم در ادامه با مشکل مواجه نشود.
وی افزود: ما متولی فوتبال در گیلان هستیم و با توجه به اینکه نقل و انتقالی در بخش مالکیت باشگاه سپیدرود انجام شده ، باید مفاد قرارداد به صورت کامل اجرا شود.
الماس خاله با اشاره به برگزاری جلسه ای با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، مسئولان حراست این اداره و میرشهاب مومنی مالک اسبق باشگاه سپیدرود رشت ادامه داد: با توجه به صحبت های انجام شده ، بعضی از مفاد قرارداد به طور کامل انجام نشده که این امر نگران کننده است البته در این راستا، جلسه ای را در آینده نزدیک با جواد تن زاده مالک باشگاه برگزار می کنیم.
رئیس هیات فوتبال استان گیلان اضافه کرد: هدف ما این است که تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه مسیر خود و حین رقابت های لیگ برتر، دچار مشکل نشده و بدهی های این تیم انباشته نشود.
وی در مورد معرفی مدیرعامل جدید این باشگاه نیز خاطرنشان کرد: این مهم باید روند و مراحل قانونی را طی کند و پس از تایید فرد معرفی شده از سوی مراجع ذیصلاح، مدیرعامل جدید کار خود را آغاز کند.
اواخر هفته گذشته جواد تن زاده مالک باشگاه سپیدرود رشت ، محمد رفیعی را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی کرد.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.