به گزارش عصر دوشنبه خبرنگار ایرنا سید عیسی مهدوی در بازدید از چاه عمیق تازه ساخت عنبراپشت در بخش مرکزی تالش افزود: تصمیم به حفر چاه ها با توجه به کم آبی سال زراعی جاری اتخاذ شده و شش حلقه از آنها در بخش مرکزی تالش حفر خواهد شد.
وی ادامه داد: دستگاه های متولی امر تا پایان سال جاری نسبت به حفر و بهره برداری اصولی از چاه ها اقدام خواهند کرد.
تالش 27 هزار هکتار اراضی کشاورزی شامل 16 هزار هکتار شالیزار، 424 هکتار باغ های مثمره و زمین های قابل کشت دیگر دارد و 30 هزار بهره بردار در آن به کشت و زرع محصول اقدام می کنند. برنج، کیوی، گل گاوزبان، گردو، محصولات صیفی و جالیزی شامل گوجه فرنگی، خیار، بادمجان، انواع لویبا، هندوانه، خربزه و پیاز از تولیدات بخش کشاورزی تالش است.

** معاون فرماندار تالش: کالاهای مصرفی مردم برای ماه رمضان فراهم شود
معاون امور عمرانی فرماندار تالش مسئولان امر را برای تامین رفاه حال مردم این شهرستان در ماه مبارک رمضان، به تمهید مقدمات و تامین کالاهای اساسی خانوارها فرا خواند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ایرج شاهی در جلسه ستاد تنظیم بازار در فرمانداری تالش گفت: باید با توجه به نزدیک شدن ماه پرخیر و برکت رمضان، کالاها و اقلام مصرفی خانوارها نظیر مرغ، تخم مرغ، گوشت قرمز، برنج و شکر با قیمت مناسب و به میزان کافی در اختیار شهروندان قرار گیرد.
وی افزود: جدیت در کنترل بازار و قیمت اجناس ضروری است و تیم های بازرسی باید در سطح شهرها و روستاها فعال شوند.
وی ادامه داد: مدیران اجرایی و دستگاه های متولی باید برای تامین کالاهای اساسی مردم، تلاش مضاعف انجام دهند و با اخلال‌گران اقتصادی و گران‌ فروشان با جدیت برخورد شود.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7106 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.