به گزارش عصر دوشنبه خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت ها زبده ترین ورزشکاران رشته های رزمی در بخش های دفاع شخصی و هنرهای فردی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و همچنین در بخش های انفرادی و تیمی در سیاهکل با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها و در بخش تیمی ، تیم دفاع شخصی سیاهکل موفق شد عنوان قهرمانی استان گیلان را به خود اختصاص دهد، تیم شاهین بندرانزلی در مکان دوم قرار گرفت و تیم هاپکیدو whc سیاهکل در مکان سوم قرار گرفت.
همچنین در بخش انفرادی علی رستمی عنوان قهرمانی را کسب کرد ، محمد محمدی دوم شد و حسین زارع در رتبه سوم این مسابقات قرار گرفت، ابراهیم عبداللهی ، محمد ستوده و محمد فرحناک نیز به عنوان فنی ترین ورزشکاران این مسابقات در رده های سنی مختلف معرفی شدند.

** تیم های بسکتبال تالش و درفک صدرنشین لیگ برتر گیلان شدند
با انجام سه دیدار از رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان، تیم های درفک رشت و هیات تالش در صدر این مسابقات قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان این رقابت ها تیم های بسکتبال هیات تالش و ملوان انزلی از گروه اول به مصاف هم رفتند که تیم تالش موفق شد با نتیجه 62 بر 57 ، بندرانزلی را شکست دهد. در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها ، تیم های بسکتبال رودسر و هیات لاهیجان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم لاهیجان موفق شد با نتیجه 80 بر 79 حریفش را شکست دهد. همچنین دیدار تیم های شهر سبز لاهیجان و دنیای فلز رشت با نتیجه 64 بر 57 به سود تیم رشتی پایان یافت.
با توجه به بازی های برگزار شده ، تیم بسکتبال هیات تالش با 14 امتیاز در صدر جدول گروه اول این رقابت ها قرار گرفت ، تیم هیات صومعه سرا با 12 امتیاز دوم است و ملوان انزلی نیز با 9 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.
همچنین تیم بسکتبال درفک رشت با 18 امتیاز از 9 پیروزی متوالی در صدر جدول گروه دوم این مسابقات قرار دارد ، تیم های شهرداری کوچصفهان با 15 امتیاز و دنیای فلز رشت با کسب 14 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.
در استان گیلان حدود سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.