دومین جشنواره گردشگری خوراک با تکیه بر سبک زندگی ایرانی-اسلامی در هتل پارسیان اوین تهران با تاکید بر خوراک های ماه رمضان برگزار شد و تفاهم نامه شهرداری رشت با دانشگاه آزاد واحد تهران غرب به امضا رسید.

به گزارش ایلنا ، مسعود نصرتی در دومین جشنواره گردشگری خوراک در سخنانی ضمن تشکر از برگزار کنندگان و میهمانان جشنواره خاطر نشان کرد: بحث خوراک و خوراک شناسی یکی از مولفه‌های هفت‌گانه شبکه شهرهای خلاق یونسکو بوده است.

شهردار رشت در ادامه تصریح کرد: تاکنون ۲۶ شهر در سطح بین المللی به شبکه شهر های خلاق خوراک شناسی یونسکو پیوسته اند و رشت به عنوان اولین و تنها شهر خلاق خوراک شناسی ایران در یونسکو معرفی شده و یکی از شهرهای خوشمزه دنیا است.

مسعود نصرتی، با تاکید بر ضرورت حضور رشت در جشنواره های ملی و بین المللی خوراک شناسی برای حفظ برند شهر خلاق خوراک شناسی، در ادامه جشنواره با اهدای تندیس به داوران و برگزیدگان این جشنواره به نمایندگی از رشت به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو از تمامی کسانی که در برپایی این مراسم زحمت کشیدند تقدیر و تشکر کرد.

در بخش دیگری از این جشنواره  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب هم گفت:  دانشگاه باید ارتباط خود را با صنعت در رشته‌های مختلف کسب و کار حفظ نماید و با تلاش و کوشش هر روز گام های موثرتری در این راه بردارد.

پروین داداندیش در ادامه از داوران و تمامی دست اندر کاران برپایی این جشنواره تقدیر و تشکر کرد و افزود: برگزاری این نوع مسابقات و جشنواره ها باعث آشنایی مردم با این صنعت و ظرفیت های آن خواهد شد.

 داداندیش در ادامه امضای تفاهم نامه بین دانشگاه و شهرداری رشت را گامی موثر در شناسایی و پیشبرد اهداف صنعت گردشگری خصوصاً گردشگری خوراک دانست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.