فرماندار شهرستان رشت در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت:همه ما به سبب مسئولیتی که عهده دار هستیم، نقش موثری در کنترل و تنظیم بازار داریم.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ سیدمحمد احمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار که در فرمانداری رشت برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: همه ما به سبب مسئولیتی که عهده دار هستیم، نقش موثری در کنترل و تنطیم بازار داریم.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به نقش مهم کسبه، صنوف و بخصوص نانوایی‌ها در تامین مایحتاج مردم در ایام ماه مبارک رمضان افزود: ساماندهی واحدهایی که در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به طبخ می‌کنند، از دیگر موارد مورد توجه است و در این راستا ستادی با حضور نیروی انتظامی، صنعت، معدن و تجارت، اصناف و گردشگری تشکیل دادیم.

احمدی با اعلام اینکه طرح ساماندهی واحدهای عرضه‌کننده مواد غذایی در ماه مبارک رمضان در شهرستان رشت اجرا می‌شود تصریح کرد: هرگونه نابسامانی بازار در ماه مبارک رمضان غیرقابل قبول است.

وی با بیان اینکه هدف ما ارائه بهترین خدمات به مردم روزه دار است، اضافه کرد: با هر واحد صنفی متخلف که در نظم و کنترل بازار اخلال بوجود آورد، قاطعانه برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت با اعلام وظیفه دستگا‌های اجرایی در ماه رمضان دو برابر می‌شود عنوان داشت: به همه بازاریان، اصناف و به ویژه نانوایان توصیه می‌کنیم تا در ماه رمضان با دقت بیشتری به مردم خدمات‌رسانی کنند.

احمدی با بیان اینکه همه قیمت‌ها براساس تعادل در بازار انجام می‌شود، گفت: باید بر توزیع آرد سهمیه‌ای دقت بیشتری صورت گیرد و اتحادیه باید در این زمینه فعالانه عمل کند و همچنین تیم‌های بازرسی ما باید هدفمند باشد.

وی با اعلام اینکه باید از تمام ظرفیت‌های حاکمیت برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرد گفت: مراکز بهداشت باید به شیوه طبخ نان‌ توسط نانوایی‌ها نظارت کنند تا موارد بهداشتی رعایت شود .

وی با اعلام اینکه هرساله قبل از ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم برای برنامه‌ریزی در راستای تنظیم بازار اعلام می‌شد گفت: اینکه مسئولان حوزه دامپزشکی باید نظارت‌های لازم را با جدیت بیشتر در این ماه اعمال و مراکز بهداشت باید واحد‌های موادغذایی را با جدیت نظارت کرده و با واحدهای فاقد مجوز برخورد کنند.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.