به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمه شیرزاد شامگاه دوشنبه در چهلمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: اعضای شورای اسلامی و مردم کلانشهر رشت منتظر اجرای پروژه از سوی شهردار رشت هستند که بایستی هر چه سریعتر این کار را انجام دهد.
وی اظهار داشت: همچنین شهردار کلانشهر رشت بایستی تکلیف پروژه های نیمه تمام را مشخص کرده و کارهای لازم را در این زمینه انجام دهد.
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رشت خاطر نشان کرد: ضروریست تا پروژه پیاده راه خواهر امام رضا (ع) رشت که در راستای بازآفرینی شهری در حال اجراست، سریعتر به اتمام برسد.
وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه مردم از وضعیت آسفالت در رشت ناراضی هستند، اظهار کرد: شهردار این کلانشهر وعده هایی که در زمینه تامین آسفالت و ارتقای کیفیت آن داده، عملیاتی کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش در جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت بیان داشت: نمایندگان به کار خود رسیدگی کنند، ما نیز در حوزه شهری اقدامات را به خوبی انجام می دهیم اگر چه به تعامل و همکاری نیازمندیم.

** انتقاد از برگزار نشدن مراسم روز کارگر در شهرداری رشت
نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه با تبریک روز کارگر و با انتقاد از برگزار نشدن مراسم این روز در شهرداری گفت: شهرداری رشت در مناسبت های مختلف نسبت به برگزاری مراسم اقدام می کند بنابراین انتظار این بود که مراسم روز کارگر را برای این قشر برگزار می کرد.
حجت جذب در ادامه سخنانش با بیان اینکه بازاریان همواره نسبت به موضوع پیاده راه فرهنگی رشت اعتراضاتی داشته اند، تصریح کرد: در فاز اول بایستی بازگشایی خیابان شریعتی به این پیاده راه در دستور کار قرار گیرد تا حداقل رضایت بخشی از شهروندان را در حوزه شهری داشته باشیم.
وی با اشاره به موضوع مهم آسفالت در کلانشهر رشت بیان داشت: بهار و تابستان فصل مناسب برای آسفالت است، اما اکنون 45 روز از بهار گذشته و هنوز مناقصه ها در این باره انجام نگرفته است.
شورای اسلامی کلانشهر رشت ، 11 عضو دارد.
رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.