عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: یازده عضو شورای اسلامی بهترین مشاور برای شهردار رشت هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه فرصت رشت شناسی شهردار رشت به اتمام رسیده است، گفت: انتظار داریم شهردار رشت در اسرع وقت نسبت به اجرایی کردن پروژه های جدید عمرانی اقدام و نسبت به تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام تلاش خود را مضاعف کند.

شیرزاد با اشاره به پروژه بازآفرینی خواهر امام(س) رشت بیان کرد: اقدامات عمرانی در این باره باید سرعت بیشتری به خود بگیرد و در حال حاضر این پروژه به کندی در حال انجام است.
  این عضو شورا با بیان اینکه آسفالت رشت بسیار نامطلوب است، گفت: امیدوارم در این حوزه به خوبی مدیریت انجام و مشکلات آسفالت رشت برطرف شود.
وی به صدور احکام سفارشی اخیر در شهرداری رشت اشاره و اظهار کرد: برگزاری جلسات خاص در خارج از شهر به واسطه انجام اقدامات سفارشی با حضور شهردار رشت بسیار ناصحیح بوده و نمایندگان مجلس بهتر است به کار خودشان پرداخته و متاسفانه برنامه های هدفمند به منظور تخریب اعضای شورا توسط رسانه‌های معاند و ... آغاز شده است.
  شیرزاد افزود: اعضای شورا یازده مشاور شهردار رشت هستند و امیدوارم با این اقدامات شاهد پیشرفت بهتر شهر بوده و از پسرفت جلوگیری شود.
وی با ابراز گلایه از افزایش حضور مشاوران سفارشی در شهرداری رشت گفت: شهردار رشت از این بابت کاملا زیر نظر و تحت رصد اعضای شورا است.
عضو شورای اسلامی رشت هیجدهم اردیبهشت مصادف با روز بیماران خاص را گرامی داشت و بیان کرد: باید به حوزه بهداشت و سلامت شهروندان توجه مضاعف معطوف شود.
وی به حضور اندک نخبگان گیلانی در کابینه دولت اشاره و تصریح کرد: با توجه به آرایی که دولت در جریان انتخابات در گیلان کسب کرد انتظار میرفت از نخبگان گیلانی در بدنه دولت بیشتر استفاده شود.
شیرزاد افزود: در حال حاضر مشکل کشور ما مباحث سیاسی نیست و باید گفتمان مشترکی ایجاد و مشکل فعلی کشور عدم وجود گفتمان مناسب است .
وی خواستار دعوت از همه گروهها و احزاب در جلسات استانداری گیلان شد و بیان کرد: باید همه تجارب در کنار یکدیگر قرار گرفته و با استفاده از ظرفیتها بمب توسعه استان به صدا درآید .
شیرزاد با اشاره به اینکه گیلان به لحاظ داشتن چهره نخبه از ظرفیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: امیدوارم در برگزاری نشست های تخصصی و رسانه ای در استانداری گیلان همفکری و همراهی بیشتری لحاظ شود.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.