فرماندار انزلی گفت: آینده جوامع که دست یافتن به پیشرفت و توسعه است را انسان های توسعه یافته محقق می کنند و این اشخاص فقط با اندیشه ارزشمند و هنر معلم پرورش می یابند.

به گزارش ایلنا از انزلی،میرشمس مومنی زاده فرماندار این شهرستان با اشاره به نقش ارزنده معلم در پرورش خلاقیت ها گفت : معلمی شغلی مهم ، شریف و ارزشمند است زیرا پرورش انسان های هوشمند ، خلاق و ماهر که سازنده جامعه و کشور هستند به دست توانمند معلمان انجام می شود .

وی افزود:شغل معلم بسیار پرمسئولیت است و از ارزش بالایی برخوردار است ، زیرا آینده جوامع که دست یافتن به پیشرفت و توسعه است را انسان‌های توسعه یافته محقق می کنند و این اشخاص فقط با اندیشه ارزشمند و هنر معلم پرورش می یابند .

فرماندار بندر انزلی به امکانات و ابزار آموزشی مطلوب در تحقق این امر اشاره کرد و اظهار داشت:فضاهای آموزشی و توسعه و تجهیز این فضاها ، بستری را فراهم می‌کند که امر تعلیم و تربیت با کیفیت و موفقیت انجام شود و در این راستا است که عزیزان سازمان نوسازی و تجهیز مدارس ، نقش بسیار مهمی را در همراهی با معلمین ایفا می کنند و در کنار آنان دستان خدمتگزار و شریف خیرین ، مددکار وحامی و پشتیبان نظام تعلیم و تربیت است تا جامعه در رسیدن به توسعه و پیشرفت ، گام های موثری بردارد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.