به گزارش خبرنگار ایرنا امیر جانبازی روز چهارشنبه در مراسم ویژه هفته معلم اداره آموزش و پرورش رودبنه اظهار داشت: راهبرد رهبر معظم انقلاب برای آموزش و پرورش، استفاده از ظرفیت دانش بنیان در تعلیم و تربیت است تا دانش آموزان و معلمان در این زمینه، کشور را به خودکفایی برسانند.
فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش اساس فرهنگ جامعه است، گفت: هدف آموزش و پرورش توانمندسازی جامعه ، پرورش انسان خلاق و یاد دادن مهارت های زندگی به دانش آموزان است تا انسان های خلاق بار بیایند و آموزش در کنار پرورش انجام گیرد.
رئیس اداره آموزش و پرورش رودبنه نیز گفت: سرنوشت و پیشرفت انسان در گرو تلاش معلم است و معلمان باید مطالب اخلاقی ، علمی و تزکیه نفس را به دانش آموزان بیاموزند تا جامعه ای پویا داشته باشیم.
در پایان این مراسم از 30 معلم بخش رودبنه با اهداء لوح و 35 نفر از معلمان که رتبه های برتر استانی در رشته های پرورشی، ورزشی و آموزشی را کسب کرده بودند، تقدیر شد.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده و 2 اداره آموزش و پرورش بخش مرکزی با 21 هزار دانش آموز و اداره آموزش و پرورش بخش رودبنه با پنج هزار دانش آموز در آن فعالیت می کنند.
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.