به گزارش عصر جمعه خبرنگار ایرنا این مسابقه از هفته نهم این رقابت ها در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت برگزار شد و تیم بسکتبال درفک رشت با نتیجه 90 بر 40 برابر کوچصفهان به برتری رسید.
در کوارتر اول این دیدار ، ابتدا دو تیم بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما در ادامه تیم درفک بر بازی تسلط یافت و این کوارتر را با نتیجه 17 بر هفت به سود خود خاتمه داد. در کوارتر دوم با تغییراتی که دو تیم به خصوص تیم کوچصفهان در ترکیبش ایجاد کرد، بازی برابری به نمایش گذاشتند اما تیم درفک بهتر از موقعیت ها استفاده کرد و این کوارتر را با نتیجه 22 بر 17 به سود خود به پایان برد.
در نیمه دوم و در کوارتر سوم، تیم بسکتبال درفک رشت همچنان تیم برتر میدان بود و با نتیجه 32 بر هشت این کوارتر را به سود خود به پایان برد و در کوارتر چهارم و پایانی، تیم بسکتبال درفک رشت به برتری 19 بر هشت برابر کوچصفهان دست یافت و در نهایت با نتیجه 90 بر 40 و با 50 امتیاز اختلاف در این بازی به پیروزی برسد.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها تیم های بسکتبال هیات تالش و صومعه سرا رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم تالش با نتیجه 78 بر 65 حریفش را شکست داد.
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام زنده یاد پیام گل آرا، 9 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.
در استان گیلان حدود سه هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
7285 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.