نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام برای ما اتفاق خوبی بود گفت:امروز آمریکا فهمیده است که ایران مانند کشور لیبی سلطه پذیر نیست.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت گفت: امروز قدرت‌های جهان تمام سرمایه خود را برای نابودی اسلام به کار گرفته است و هرچقدر آن‌ها بیشتر تلاش می‌کنند اقتدار اسلام و ایران اسلامی بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌‌‌‌ها امروز خود را قدرت جهانی می‌دانند و به‌دنبال سلطه برجهان هستند، اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام برای ما اتفاق خوبی بود زیرا افرادی که به دنبال ترویج تفکر غرب بودند فهمیدند که آمریکا هیچ‌گاه خیرخواه ما نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه امام خمینی(ره) تاکید داشتند که اگر کشورهای سلطه‌گر با ما دشمنی کنند نشان از درست بودن مسیر ما است،‌ تصریح کرد: ملت ایران تا جایی از مسئولانشان حمایت می‌کنند که حافظ دینشان باشند.

فلاحتی با بیان اینکه امروز آمریکا فهمیده است که ایران مانند کشور لیبی سلطه‌‌‌‌پذیر نیست، خاطرنشان کرد: آمریکا چیزی از خود ندارد و به دنبال دوشیدن گاو‌هایی مانند عربستان است.

وی افزود: همه کسانی که در حال خدمت به مردم هستند باید بدانند که کشورهای اروپایی هیچ‌گاه به ایران کمک نکردند و همواره یدک‌کش آمریکا بوده‌اند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه مسئولان موظف هستند رفاه زندگی مردم را فراهم کنند، ابراز داشت: مردم ما انسان‌هایی رفاه‌طلب نیستند بلکه حفظ دین و ایمانشان برای آن‌ها اولویت دارد.

فلاحتی با بیان اینکه قدرت پوشالی غرب به زودی نابود می‌شود و به زودی تمام جهانیان به قدرت و حقانیت اسلام و نظام اسلامی پی می‌برند، عنوان کرد: ما منتظر هستیم تا طبق وعده الهی، کاپیتالیسم و قدرت سرمایه‌گذاری غرب نابود شود. 

وی با بیان اینکه فشارها بر ایران از امروز بیشتر می‌شود، یادآور شد: اینکه فشار بر ایران بیشتر می‌شود شکی نیست اما ایران هیچ‌گاه ذلت را نمی‌پذیرد و تهدیدات آمریکایی صهیونیستی را پشت سر می‌گذارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با مطرح کردن اینکه تحریم‌های آمریکا تاکنون ملت ایران را به زانو در نیاورده و باز هم موفق نمی‌شود، بیان کرد: ایران اسلامی در طول دوران انقلاب اسلامی تحریم‌های ظالمانه‌ای را پشت سر گذاشته و بعد نیز با عزت انقلاب را پیش می‌برد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.