گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان حاکی است کریم خورسندی افزود: به منظور تامین نظر دکتر نوبخت، نمایندگان استان و همچنین تقارن این مراسم با اولین شب ماه مبارک رمضان، جشنواره ملی مطبوعات گیلان که قرار بود 26 اردیبهشت ماه در سالن همایش های منطقه آزاد انزلی برگزار شود، به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد.
وی اضافه کرد: در پی هماهنگی های ستاد برگزاری اولین جشنواره ملی مطبوعات ، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، استانداری گیلان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و منطقه آزاد انزلی و بمنظور برگزاری بهتر این رویداد بزرگ فرهنگی که قرار است در منطقه آزاد انزلی برگزار شود؛ مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر جشنواره به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد که زمان دقیق آن نیز به زودی رسانه ای خواهد شد.
به گفته خورسندی، استقبال خوبی ازسوی رسانه های سراسر کشور انجام و بیش از 650 اثر از سطح کشور در بخش های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که هم اکنون در مرحله داوری نزد داوران دفتر مطالعات و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی با قدردانی از حمایت های استاندار گیلان و پرداخت مبلغ بیش 500 میلیون ریال برای هزینه بیمه تکمیلی خبرنگاران عنوان کرد: امسال برای سومین سال متوالی هزینه بیمه تکمیلی خبرنگاران استان با موافقت و نظر مثبت استاندار پرداخت و باعث شد گوشه ای از مشکلات این عزیزان حل شود.
خورسندی با انتقال پیام تقدیر و تشکر جامعه رسانه ای استان از سالاری خاطرنشان کرد: خبرنگاران و فعالان رسانه ای گیلان همگام و همراه با سیاست های نظام جمهوری اسلامی و برای توسعه و تعالی جامعه، خود را یار و یاور دولت دانسته و از بهترین جوامع خبری و رسانه ای کشور قلمداد شده و یکی از مولفه های مهم آرامش فعلی استان نیز همین موضوع است.
وی یادآور شد: امسال علاوه بر برگزاری و میزبانی اولین جشنواره ملی مطبوعات، استان گیلان برای هشتمین بار میزبان جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور است که 28 تیرماه امسال در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود و در ادامه نیز مراسم روز خبرنگار را مانند سال های قبل روز 17 مرداد برپا می کنیم.
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.