رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق اعلام فدراسیون تکواندو، پوررهنما ورزشکار شایسته گیلانی در وزن 75- کیلوگرم به همراه تیم ملی در چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا شرکت می کند.
محسن سترگی افزود امیدواریم که این تکواندوکار شایسته گیلانی که تاکنون مدال های رنگارنگی را از رقابت های مختلف کسب کرده، در مسابقات قهرمانی آسیا نیز بدرخشد و مدال طلای این دوره از رقابت ها را کسب کند.
وی بیان کرد: چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی 2018 آسیا، از سوم خردادماه سال جاری با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از قاره کهن، به میزبانی هوشیمینه ویتنام برگزار می‌شود.
مهدی پوررهنما که متولد سال 1374 است ، از سن هفت سالگی زیر نظر غلامحسن خداپرستی در رشته تکواندو در بندرانزلی مشغول به فعالیت شد و تاکنون افتخارات بسیاری را کسب کرده است .
مدال طلای جهانی انگلیس 1396 ، مدال طلای جهانی آمریکای جنوبی سال 1391 ، طلای جهانی روسیه سال 1393 ،طلای تکواندو آسیا چین تایپه ، نقره پاراتکواندو جهانی 1389 ، برنز مسابقات باکو سال 1388 مدال طلای پارا تکواندو آسیا در کره جنوبی و مدال طلای پارا تکواندو آسیا در فیلیپین از جمله افتخارات کسب شده توسط این ورزشکار گیلانی است.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.