به گزارش خبرنگار ایرنا، میرشمس مومنی زاده عصر شنبه در کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال در سالن اجتماعات فرمانداری بندرانزلی گفت: تا زمانی که مشکل بیکاری در اولویت مسائل اجتماعی و ایجاد اشتغال در راس امور است همچنان سیاست های اقتصاد مقاومتی برجای خود باقی است.
وی با تاکید بر لزوم حمایت جدی از تولید کنندگان و صنعتگران در راستای تحقق شعار امسال افزود: متاسفانه با وجود تاکیدات استاندار گیلان در خصوص تسریع در حمایت از تولید داخلی و تسهیل شرایط لازم برای تولید کنندگان و صنعتگران ، دستگاه های اجرایی استان آهسته حرکت می کنند .
وی تاکید کرد: برای ایجاد تحول و کسب نتیجه لازم، باید دستگاه های اجرایی، همگام و همسو با هم پیش بروند.
فرماندار انزلی با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه گزاری بخش خصوصی اضافه کرد: در صورت تکیه بر اعتبارات دولتی کار زیادی نمی توان انجام داد و تلاش می کنیم سرمایه گزاران بخش خصوصی را جهت سرمایه گزاری در پروژه های عام المنفعه و طرح های اشتغالزا جذب کنیم .
مومنی زاده به مشکلات شهرک صنعتی بندرانزلی اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به وجود زمین با مساحت بالا در قسمت انتهایی شهرک صنعتی انزلی که متعلق به منابع طبیعی است ، برای توسعه شهرک صنعتی و به تبع آن فراهم سازی شرایط اشتغال ، خواستار الحاق این زمین به شهرک صنعتی هستیم.
فرماندار انزلی در خاتمه تاکید کرد: شهرک صنعتی خمیران نیز در حد زیر ساخت باقی مانده و لازم است فعال شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، استاندار گیلان به همراه نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت و 21 تن از مدیران کل گیلان از صبح شنبه با حضور در شهرستان بندرانزلی از نزدیک با مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی، جوانان، نخبگان با برگزاری جلسات کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال، نشست صمیمی با جوانان ، اصناف و مشاغل مختلف و همچنین حضور در نشست با شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران مشکلات شهرستان بندرانزلی را در حوزه های مختلف بررسی و پیگیری کرد.
همچنین استاندار گیلان به همراه نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت با حضور در مسجد جامع شهرستان بندرانزلی ، پس از اقامه نماز جماعت از نزدیک با شهروندان دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.