به گزارس خبرنگار ایرنا ، در پایان این رقابت ها ، امیرعلی خوشحال و شایان نیک اختر با غلبه برابر همه رقبای خود، به دیدار نهایی مسابقات اسنوکر قهرمانی زیر 18 سال گیلان راه یافتند.
در دیدار نهایی این مسابقات نیز، امیرعلی خوشحال برابر حریفش به پیروزی رسید و مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.
همچنین شایان نیک اختر در مکان دوم قرار گرفت ، مهدی علیزاده و پوریا رحیمی نیز، به طور مشترک مقام سوم رقابت های اسنوکر زیر 18 سال گیلان را کسب کردند.
از سوی کمیته فنی این مسابقات نیز ، فرزام شعبان نژاد به عنوان فنی ترین بازیکن و محمدرضا پورقلی به عنوان پدیده مسابقات اسنوکر قهرمانی زیر 18 سال گیلان معرفی شدند.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به نفرات اول تا سوم و همچنین به فنی ترین و پدیده این دوره از رقابت ها ، حکم و مدال قهرمانی و همچنین جوایزی اهداء شد.
***
رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های استان گیلان با انجام سه مسابقه از هفته هشتم پیگیری شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال شهرداری چوبر تالش و معلم شاندرمن ماسال عصر جمعه در جریان این رقابت ها حریفان خود را شکست دادند.
بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم فوتبال معلم شاندرمن ماسال موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال سپیدکنار لولمان به برتری دست یابد تا هر سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کند.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده از هفته هشتم این رقابت ها، قرار بود تیم های فوتبال اتحاد املش و شهرداری چوبر تالش به مصاف هم بروند که به دلیل حاضر نشدن اتحاد املش ، نتیجه این بازی سه بر صفر به سود شهرداری چوبر تالش اعلام کرد.
در دیگر بازی این هفته نیز ، تیم های فوتبال مقاومت آستارا و شاهد شفارود رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های استان گیلان ، 14 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
/6030/7285
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.