محمد رفیعی روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی فدراسیون بسکتبال، اسامی تیم ملی نوجوانان 2019 اعلام که گیلان با داشتن 6 بازیکن ، بیشترین سهمیه را دارد.
وی افزود: با توجه به اعلام فدراسیون بسکتبال ، ارشیا نوبخت ، کیان گل محمدی ،محمد رضا باقری ، محمد ثقفی ، کسری محمدی و جواد پورهادی از استان گیلان به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.
وی ادامه داد: این 6 بسکتبالیست شایسته گیلانی به همراه 16 ورزشکار دیگر از سایر استانها، در اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در بابل مازندران حضور یافته اند.
سرپرست هیات بسکتبال گیلان افزود: امیدواریم که هر 6 بسکتبالیست گیلانی در اردوهای تیم ملی نوجوانان بدرخشند تا به همراه این تیم سال آینده در رقابتهای جهانی و آسیایی حضور یابند.
رفیعی بیان کرد: یکی از اهداف مهم هیات بسکتبال استان گیلان ، برنامه ریزی و سرمایه گذاری بر روی تیمهای پایه است که خوشبختانه دعوت از این 6 بازیکن به اردوی تیم ملی نوجوانان ، نشان دهنده موفقیت در این امر است.
وی اضافه کرد: دعوت 6 بازیکن به اردوی تیم ملی نوجوانان، مرهون تلاش و زحمات همه مربیان شهرستان های مختلف گیلان است و امیدواریم که با تلاش و کوشش همه ارکان این هیات، بتوانیم در رده های مختلف تیم ملی بسکتبال، نمایندگانی از گیلان داشته باشیم.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.