به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی حاجتی روز سه شنبه به مناسبت بزرگداشت هفته معلم در مراسم دیدار آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه گیلان با معلمان نمونه و بسیجی استان اظهار کرد: خانواده های دانش آموزان از ما توقع دارند تا سرمایه هایشان را به بهترین شیوه ممکن در جهت اعتقادات اسلامی هدایت کنیم بنابراین معلمان به این انتظار خانواده ها توجه جدی داشته باشند.
وی با تشریح نقش و جایگاه معلمان در جامعه خاطر نشان کرد: معلمان رسالت خطیری در تعلیم و تربیت آینده سازان کشور دارند و توجه آنان به این نقش مهم شان بسیار مهم است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به نامگذاری روز معلم در سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری بیان داشت: آیت الله مطهری هیچگاه رسالت معلمی خود را فراموش نکرد که این ویژگی مهم وی می تواند الگویی برای معلمان باشد.
وی در ادامه سخنانش با تبریک فرارسیدن روز معلم با بیان این که هر روز، ایام تجلیل از علم، دانش و معلم است، یادآور شد: نامگذاری هفته ای به نام معلم، به دلیل اوج تجلیل از طلایه داران دینی است.
حاجتی در ادامه سخنانش با اشاره به تلاش های معلمان در استان گیلان برای تعلیم و تربیت دانش آموزان تصریح کرد: گیلان جایگاه خوبی در سطح کشور در بخش های مختلف قرآنی، آموزشی، علمی و غیره دارد.
12 اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری روز معلم نام گرفته است.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.