مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری رشت از برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت مهدی موعود(عج)در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت خبر داد .

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا حسنی با اشاره به فرا رسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، اظهار کرد:مردم رشت همه ساله با فرا رسیدن نیمه شعبان محلات و خیابان های شهر را غرق در جشن و سرور می کنند و برپایی جشن های مذهبی و آیینی ارادت خود را به امام عصر (عج) ابراز می‌دارند. 

وی اضافه کرد:سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت نیز در این راستا با مشارکت سپاه و هیئت رزمندگان جشن باشکوهی در شب میلاد مهدی موعود(عج)با حضور نماینده ولی‌فقیه در گیلان در مکان پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‌کند . 

حسنی با دعوت از آحاد مردم به‌منظور حضور در جشن بزرگ نیمه شعبان افزود: امروز جشنی در پیاده راه فرهنگی رشت در ساعت20:30 بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود . 

حسنی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای جشن بزرگ میلاد حضرت مهدی موعود(عج)تدارک دیده شده است،خاطرنشان کرد:جشن نیمه شعبان همراه با مولودی خوانی و نور افشانی و اهداءجوایز نفیس از جمله برنامه هایی است که برای عموم شهروندان تدارک دیده شده است. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.