به گزارش خبرنگار ایرنا نادر دست نشان عصر یکشنبه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر شهرداری تبریز با اظهار خوشحالی از پیروزی در آخرین بازی لیگ دسته یک فوتبال کشور در فصل جاری اظهار کرد: نتیجه پیروزی امروز گوشه ای از زحمات همگان بود و خوشحالم که با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدیم.
وی افزود: بازیکنان تیم حریف بیشتر از 2 بار نتوانستند به محوطه جریمه ما نزدیک شوند و موقعیت گل ایجاد شده توسط بازیکنان شهرداری تبریز با هوشیاری دروازه بان و خط دفاع ملوانان کنترل شد.
دست نشان با بیان اینکه همگان در جریان مشکلات ملوان هستند، یادآور شد: بازیکنان ملوان ثابت کردند که با وجود انگیزه کم اما بخاطر نام ملوان و با عشق به هوادارانشان، با همه کمبود ها مبارزه کردند.
وی با اشاره به اینکه برخی از تیم های لیگ دسته یک با سرمایه گذاری بیشتری در جام حضور داشتند، تاکید کرد: خوشحالم که با آبرو تیم ملوان را حفظ کردیم و باید بگویم بین ملوان فصل گذشته و ملوان امسال از نظر امکانات تفاوت زیادی وجود داشت.
دست نشان با بیان اینکه هواداران و مردم انزلی در فصل جاری آسیب روحی زیادی دیدند، گفت: جایگاه بدی در جدول رده بندی نصیب ملوان نشد اما مردم انتظار بیشتری از این تیم داشتند و امیدوارم مسئولان شهر و استان بیشتر به فکر این تیم باشند چون ملوان همه چیز مردم انزلی است .
دست نشان با اشاره به اینکه جای تیم فوتبال ملوان در لیگ برتر خالی است، گفت: تا کنون در خصوص ماندن یا ادامه هدایت تیم ملوان بندرانزلی با من صحبتی نشده و با وجود اینکه از تیم های دیگر پیشنهاداتی دارم، اما دوست دارم در ملوان بمانم چون ملوان بندر انزلی هواداران عاشقی دارد.
به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر یکشنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان شهرداری تبریز بود که در یک بازی پر گل، توانست تیم میهمان را با شکست سه بر صفر بدرقه کند.
ملوانان با این پیروزی در هفته پایانی رقابت ها با کسب مجموع 55 امتیاز جایگاه ششم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور را به خود اختصاص داده و شهرداری تبریز، هشت پله پایین تر از ملوانان و در همان جایگاه چهاردهم جدول جای دارد.
سیروس دین محمدی سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز پس از شکست در برابر تیم ملوان بندرانزلی در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر نشد.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.