فعالان نماز عرصه فرهنگ و هنر گیلان در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول ستاد اقامه نماز استان تقدیر شدند.

به گزارش ایلنا از رشت،‌  آیین تجلیل از فعالان نماز عرصه فرهنگ و هنر گیلان در سال ٩٦ با حضور فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام سید ابوطالب حجازی مسئول ستاد اقامه نماز و جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان در نمازخانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

در این مراسم از مصطفی شریعتی رودسری به عنوان مولف و پژوهشگر برگزیده، حمید بلوری (مدیرمسئول انتشارات کتاب مبین) به عنوان ناشر برگزیده و سید ابوطالب حسینی‌نژاد (مدیرمسئول روزنامه پنجره نو) به عنوان رسانه برگزیده حوزه نماز در سال ٩٦ تقدیر شد.

افشین میرزایی، رضا گلچین و فرزین احمدی (سه عکاس گیلانی که آثارشان در اجلاس سراسری نماز به نمایش درآمد) و علی ارکیان (دبیر همزمانی جشنواره «نماز و نیایش به روایت دوربین» در گیلان)، دیگر فعالان نماز عرصه فرهنگ و هنر استان بودند که در این مراسم از آنها تقدیر شد.

همچنین در مراسم مذکور از برندگان مسابقه کتبی نماز در سال گذشته و فعالان نماز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تقدیر به عمل آمد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.