به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر کشور جام خلیج فارس، در ورزشگاه آزادی تهران مقابل پرسپولیس قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف خود شد.
سپیدرود رشت پیش از این و یک هفته مانده به پایان این رقابت ها ، از خطر سقوط رهایی یافته بود و نتیجه این مسابقه تاثیری برای این تیم در جدول رده بندی نداشت اما با این وجود، طرفداران و هواداران سپیدرود به خصوص افرادی که خود را به ورزشگاه آزادی رسانده و از نزدیک نظاره گر بازی بودند ، انتظار داشتند که این تیم ریشه دار رشتی ، با یک بازی زیبا و کسب نتیجه مطلوب، لیگ را به اتمام برساند ولی سپیدرود در این دیدار بسیار ضعیف و پراشتباه ظاهر شد و اکثر بازیکنانش نیز بی انگیزه بودند.
چنانچه تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار برابر پرسپولیس گلی دریافت نمی کرد، عنوان بهترین خط حمله لیگ به تیم ذوب آهن تعلق می گرفت اما سپیدرود با دریافت سه گل در این بازی ، باعث شد تا بهترین خط حمله لیگ نیز به پرسپولیس تعلق گیرد.
اگرچه پرسپولیس نیز به دلیل مسجل شدن قهرمانی اش طی هفته های گذشته، انگیزه چندانی برای رویارویی با سپیدرود نداشت اما به دلیل ضعف تیم میهمان در این دیدار ، بسیار خوب و پرتوان ظاهر شد و با به ثمر رساندن سه گل ، چند موقعیت مسلم گلزنی دیگر نیز داشت.
تیم پرسپولیس که در پنج بازی اخیر خود و قبل از رویارویی با سپیدرود، یک پیروزی ، یک تساوی و سه شکست کسب کرده بود، در این بازی با به ثمر رساندن سه گل ، نتیجه خوبی نیز بخ دست آورد تا با یک نتیجه مطلوب، لیگ را به اتمام رساند.
با اتمام هفدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم سپیدرود رشت که برای اولین بار این مسابقات را تجربه می کرد ، در پایان با کسب 30 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.
در هفدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس ، 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت پرداختند و در نهایت، پرسپولیس قهرمان این مسابقات شد، تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند، همچنین تیم های نفت تهران و سیاه جامگان مشهد با قرار گرفتن در رتبه های پانزدهم و شانزدهم جدول، به لیگ دسته یک سقوط کردند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.